Choreografie
Značení povědomého (2017)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová, Michaela Ondrašinová, Barbora Parmová, Mirka Zadražilová
Hudba: Igor Fjodorovič Stravinskij
Světla: Petr Kačírek
Igorovo druhé jméno (2016)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová, Michaela Ondrašinová, Lucie Sendlerová, Mirka Zadražilová, Barbora Parmová
Světla: Petr Kačírek
Minčhól, k chaosu zády (2015)
Choreografie a tanec: Gabriela Hájková, Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová,
Michaela Ondašinová, Mirka Zadražilová
Hudba: Ivan Palacký
Světla: Petr Kačírek
Kostýmy: Jitka Fleisleber
~ tři diskrétně deterministické modely
~ tři různá setkání s chaosem
~ tři denní doby
Daleko od spícího psa II. (2014)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová,
Michaela Ondrašinová
Hudba: Marin Marais
Světla: Zuzana Režná
Kostýmy: Jitka Fleisleber
http://www.youtube.com/watch?v=1_t0rwL5ymA
Minulost se nevrací, běží podél přítomnosti (2013)
„Minulost se nevrací,
běží podél přítomnosti.
Na tváři má masku.“
(E. Murrer)
Pohyb a zvuk v interakci s prostorem bývalé textilní továrny, který nechceme zahlušit ani přebít, ale dát mu možnost znovu se nadechnout. S prostorem, kterému chceme věnovat ještě jednu příležitost k tomu, aby mohl prostřednictvím našich těl vyprávět svůj příběh. Protože možná už za chvíli bude jeho příběh vymazán a na čistém listu se začne psát příběh radikálně nový, bez respektu k paměti místa.
Chceme dát prostor vyprávění, které vzniká někde na půli cesty mezi minulostí – historií vepsanou do zdí, do vůně a prachu, do atmosféry celého prostoru – a přítomností, která pobíhá mezi tanečníky, hudebníky, diváky a spřádá síť společného okamžiku.
Tanec: Veronika Kolečkářová, Marie Kuncová, Eva Navrátilová, Michaela Ondrašinová, Jan Ondruška, Petr Kačírek
Hudba: Ivan Palacký, Tomáš Jenček, Martin Minář, Jennifer Helia De Felice,
Petr Antoš
http://www.ceskatelevize.cz/porady/1178166846-zpravy/213411014001027/
(čas reportáže 21:07)
Daleko od spícího psa (2012)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová, Michaela Ondrašinová, Jan Ondruška
Hudba: Marin Marais
Světla: Zuzana Režná
Kostýmy: Stella Šonková
Pomyslíš si - krása
Ne, toto není krása
To je její zbytek
Zbytek krásy
To, co zbyde po kráse
Co je viditelné, určitě neurčité
Nedokázal bys natáhnout své ruce tak daleko, abys byl schopen udělat gesto hodné krásy.
A tak krása zůstává v nemožnostech těla.
(Christian Emmerich)
http://www.tanecniaktuality.cz/tri-potlesky-pro-filigran/
Harmonie ist eine Strategie (2012)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová
Hudba: Tomáš Vtípil
Světla: Zuzana Režná a Marek Šimoník
http://www.tanecniaktuality.cz/tri-potlesky-pro-filigran/
Odděleno předem (2012)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Michaela Ondrašinová
Hudba: Ground/Lift, Thierry de Mey
Světla: Zuzana Režná
http://www.youtube.com/watch?v=IBK35iNOLjE
http://www.tanecniaktuality.cz/tri-potlesky-pro-filigran/
Tři věty (2011)
Koncepce a tanec: Veronika Kolečkářová, Marie Kuncová, Eva Navrátilová
Hudba: Radim Hanousek, Ivan Manolov, Tomáš Vtípil
Videoprojekce: Tomáš Hlaváček
Světla: Petr Kačírek
Při konstrukci řezů jsou důležité tři věty:
1) Leží-li dva různé body v rovině, pak přímka jimi určená leží také v této rovině.
2) Dvě rovnoběžné roviny protíná třetí rovina ve dvou rovnoběžných přímkách.
3) Jsou-li každé dvě ze tří rovin různoběžné a mají-li tyto tři roviny jediný společný bod, procházejí tímto bodem všechny tři průsečnice.
http://vimeo.com/channels/filigran/31775834
Poněvadž když se řekne jedenáct, je to, jako by se řeklo dvanáct,
a dvanáct bude brzy třináct (2010)
Choreografie a interpretace: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová
Hudba: Tomáš Vtípil a Martin Minář
...vsunu si do úst dva prsty jako otevřený kolíček a čekám...
Je jich deset. Skoro všichni bílí."
(Julio Cortázar)
http://www.youtube.com/watch?v=Qub5tHRmrGY
Možnost 917 (2009)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová, Zuzana Režná, Lucie Sendlerová
Hudba: Clint Mansell, remix NgoMau
Musím jít. Vstávám. Opouštím dům. Jedu vlakem. Nějaký muž na mne upírá zrak. Sedá si vedle mne. Jakmile vstanu, vstane také. Následuje mne, když vystupuji. Když se ohlédnu, téměř ho nevidím, tak blízko je za mnou. Nedotýká se mne však. Následuje mne. Nemluví. Je stále vedle mne, ve dne v noci. Spí se mnou, aniž by se mne dotýkal. Je ve mně, vyplňuje mne. Když se podívám do zrcadla, vidím jeho. Nepoznávám svoje ruce ani svoje nohy. Moje šaty jsou příliš malé, boty mne tlačí, vlasy mi zesvětlaly, můj hlas je hlubší. Musím jít. Vstávám. Opouštím dům.
(Agnes, Peter Stamm)
K.Y.S. (2009)
Choreografie a tanec: Florian Tilzer, Petr Minster
Hudba: BJ Nielsen
Mechanismus účinku K.Y.S. závisí na ovlivnění serotoninových receptorů (Receptor je jakýsi vypínač, který může být zapnut/vypnut/zablokován určitou látkou; tím dochází k modulaci vlastností cílové buňky.) v mozku. K.Y.S. patří mezi agonisty S2 receptorů (tj. látka, která aktivuje S2 recetpory), tzn. má psychotické účinky (může vyvolat psychózu).
Běželi kolem a nevěděli, že už je ráno (2008)
Choreografie: Filigrán
Tanec: Markéta Fialová, Veronika Kolečkářová, Zuzana Režná, Petr Čejka
Hlíny kopce (2007)
Choreografie a tanec: Veronika Kolečkářová, Eva Navrátilová,
Petr Čejka, Dagmar Jiříčková
Hudba: NgoMau, František Chaloupka
Hlíny kopce přede mnou, kopce hlíny za mnou
stojím uprostřed, uprostřed jsem stál,
rozlouskni ořech a vrať se včas.
Jedna velká (2005)
Choreografie: Dobra Zelenková
Tančí: Lenka Dofková, Markéta Fialová, Veronika Kolečkářová, Petra Štěpánková, Zuzana Vávrová
Hudba: Sonsof the desert, Sepultura, Gesänge der heimischen Heuschrecken
Příliš mnoho času a příliš mnoho smyslu.
Příliš často stále stejně.
Hodně touhy, znova a znovu.
Příliš málo času dát tomu smysl.